piątek, 2 września 2016

Jestem łysa

U facetów normalka, ale kiedy ktoś widzi łysą dziewczynę. Szok, szok, szok. Niektóre dziewczyny mają taki image, a niektóre są po prostu chore jak ja i nie z własnej woli musiały się pozbyć włosów. A ludziska się patrzą. Mi to nie przeszkadza, bo nawet tego nie zauważam. Zobaczyłam to raz podczas schodzenia z góry 3 krzyży w Kazimierzu KLIK jakby ktoś chciał obejrzeć super szybką i krótką wyprawę, bo siły niestety nie te. 2 następne dni ją odsypiałam! Wracając do tematu łysej pały, głównym bohaterem jest chłopak w zbliżonym do mojego wieku. Powiem Wam, że aż sama byłam w szoku. Może to mój urok osobisty, ładny makijaż, niebieskie oczy lub piękny uśmiech. Jednak postawiłam na to, że jednak czapka na głowie gdy na dworze prawie 30 stopni. Ten właśnie nasz bohater nie spojrzał się jak to zwykły człowiek, ale wgapiał się we mnie. Naprawdę byłam zdziwiona, bo mijało mnie wiele dzieci i dorosłych i babć, które zawsze uważane są za wścibskie. A jednak, ale wybaczam. Myślę, że właśnie tutaj tkwi problem. My onkoludki  możemy wyjść do ludzi na miasto z rodziną na lody czy cokolwiek, nie w tłum, ale możemy. Dla niektórych z nas, głównie piszę o dziewczynach, takie wgapianie jest niekomfortowe. Z tego wynika to, że strach jest wyjść, dlatego kochani nie patrzcie się z przerażeniem. Uśmiechnijcie się, ja ze swojej strony obiecuję, że go odwzajemnię! I jak już pisałam, ja osobiście mam gdzieś gapiów dlatego na miasto idę tak:

W Kazimierzu byłam tak:


I tak:


Kobieta zmienną jest :)
I na koniec jeszcze moja piękna Mama #nomakeup #naturalbeauty 

Teraz niestety wróciłam do szpitalnych dresów, ale już wiem w co się ubiorę na kolejne wyjście. Niech żyje próżność !

11 komentarzy:

  1. Cześć, czytam Twojego bloga od samego początku, trochę zmartwiłam się jak przez dłuższy czas nie dodawałaś postów więc pisz proszę! Uwielbiam Cię czytać �� chciałam Ci powiedzieć, że jesteś śliczną dziewczyną, mega pozytywną i w dodatku taką dzielną. Podziwiam Cię! Mam nadzieję, że już niedługo przeczytam posta o wygranej walce! ☺ Życzę dużo zdrówka i samych pogodnych dni! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damn! Dziękuję! Przy każdym komentarzu drżę przed hejtem. Wtedy widzę takie cudo i mam ochotę płakać. DZIĘKUJĘ za miłe słowa, bo one mi dają motywację. Już niedługo na pewno będzie post o regeneracji po przeszczepie! Buziaki kochana i dużo uśmiechu ! :*

      Usuń
  2. Anka, Ty to zawsze byłaś dziewczyna charakterna i z pazurem :D A teraz wydaje mi się, że masz jaja większe niż niejeden facet :D Silna, pewna siebie, no i ten błysk w oku :* A łysa głowa dodaje Ci jeszcze większego charakteru, te piękne oczy widać z daleka :*

    Bądź dalej taka uśmiechnięta i silna, bo zarażasz swoim pozytywnym nastawieniem wszystkich dookoła :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, takie komentarze dodają mi skrzydeł! :* Nie zmienię się nigdy! A co do tych jaj w zupełności się zgadzam haha :*

      Usuń
  3. W bliskim mi otoczeniu tez spotkala kogoś ta choroba. Czekamy na dawce w trakcie 3 chemii. Jest ciężko. Zarówno dla chorujacego jak i osób bliskich i trochę dalszych bliskich. Dla jednych i drugich widać to po psychice, zmianach fizycznych i odbijajacych się chorobowo.
    Jestem pełna podziwu dla Ciebie, Twojego podejścia. Choć podejrzewam, że nie wszystko tutaj piszesz.
    Śledzę Cię na instagram ie, i ciesze się jak dodajesz zdjęcia. Miód na serce.
    Kibicuje Ci. Trzymam kciuki. I tak jak wyżej, pisz częściej, wstawuaj zdjęcia częściej! .
    Pozdrawiam Cię, Twoja rodzinę i super chłopaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i życzę Wam jak najszybszego odnalezienia bliźniaka. Ja mam niebywałe szczęście, w które trudno mi nawet uwierzyć do końca! Szczerze mówiąc czasem się denerwuję czy smucę, ale nigdy się nie poddaje. Pisałam o tym właśnie na insta, że warto czasem zapłakać i wypuścić z siebie emocje. Nie wolno jednak popadać w to, bo naprawdę nie warto. Jeśli ta osoba lub Ty chciałabyś porozmawiać ze mną zawsze można do mnie napisać na fb na prywatne konto. Dziękuję za kciuki, również trzymam i będę się modlić. Buziaki :*

      Usuń
  4. Jesteś cudowną osobą, życzę Ci wszystkiego dobrego. Na pewno wszystko się ułoży! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jestem tego pewna ! Dziękuję serdecznie :*

      Usuń
  5. Ja też jestem tutaj z Tobą od początku bloga :) co post to lepszy :* buziaki i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie, a gapiami nie ma co się przejmować! Trzymam mooooocno kciuki za Ciebie!!!💕💗

    OdpowiedzUsuń