piątek, 22 lipca 2016

Hemoglobina, taka sytuacja.

 Nie podoba mi się taka sytuacja, ale wyniki poszły w dóóóół. To nie mistyfikacja, że hemoglobina ledwo zipie. Niestety banki krwi również.


Kto może i ma taka ochotkę to zapraszam do oddawania http://www.rckik.lublin.pl/  na stronie są informacje gdzie można to zrobić. Możecie podawać moje imię i nazwisko wtedy będzie krew szła prosto do mnie, ale mam nadzieje, że szybko będę mogła korzystać juz z własnej :D A krew na pewno się nie zmarnuje !



Akurat trafiłam też na idealny czas jak się nie zachlejecie to można oddać krew jeszcze dziś wieczorem na placu i jutro na arenie. Polecam mała rzecz, a chorego człowieczka cieszy ! W ramach podziękowania wstawię dziś zdjęcie uśmiechniętego łysolka po swojej dawce krwi ARh+ <3


Do tych co zachlali albo nie mogą oddać krwi wiec chlać będą, pijcie za moje zdrowie !! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz